Curacao here we are! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kemen Spa - WaarBenJij.nu Curacao here we are! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kemen Spa - WaarBenJij.nu

Curacao here we are!

Blijf op de hoogte en volg Kemen

13 Februari 2015 | Curaçao, Willemstad

Na 's ochtends eerst in bed en daarna door de buren worden toegezongen begon mijn verjaardag erg goed! Ook de vliegreis viel mee (als je dat tenminste kan zeggen van bijna 10 uur onderweg) en de kinderen kregen zelfs complimenten van de stewardessen.
Ze waren wel erg moe, alleen was daar niks meer van te merken toen we hier in het huis aankwamen. Hetvwas ondertussen half drie Nederlandse tijd en ze renden alsof ze net een hele nacht hadden geslapen. En 's ochtends om half zes (Antilliaanse tijd) gingen ze daar lekker mee door.

Leve het zwembad dus, waar ze om acht uur 's ochtends al in lagen.
In de loop van de ochtend werd onze huurauto ook gebracht en konden er boodschappen worden gedaan. Ja, mijn verjaardag was inmiddels alweer voorbij...

De kinderen waren niet uit het zwembad te slaan. Dus kon ik lekker Wie is de Mol kijken. In bikini. Tot nu toe wel het hoogtepunt van ons verblijf. (En iedereen die de formulieren in drievoud heeft toegestuurd, heeft de foto inmiddels ontvangen.)

Vandaag hebben we de papieren bij het CDTC gehaald. Merel gaat ook deze keer Kemen begeleiden en ze kwam ons ook even begroeten. Dat vond Kemen wel een beetje raar. Nu was het dan eindelijk zover. Tenminste daar rondlopen. Maandag om 8 uur begint het echte werk!

Nog even heerlijk op het strand gezeten en een ijsje en frozen cappuccino's bij Hemmingway gehaald. Torn was het tijd voor Maxim om zijn huiswerk te maken bij juf Seppie en daarna mocht ik ook nog eens de keuken in. De kinderen wilden zelfgebakken pannenkoeken. En die sta je dan te bakken bij 30 graden. Oh ja... mijn verjaardag is nu echt wel voorbij..

Maar toch is het hier wel elke dag een feestje hoor. Mooi weer, zwembad en strand. En het feest wordt vanaf aanstaande maandag vast alleen maar groter!

• 14 Februari 2015 - 09:22

Anneke:

Daar was ie al..
    Mooi dat jullie een goeie reis hebben gehad..
    De waterratten kunnen zich dus weer goed uitleven!!
    Geniet van en met elkaar..
    Kemen en Maxim goed jullie best doen met jullie therapie/huiswerk!!
    En Mayte.. beide mannen maar goed ondersteunen!!

• 14 Februari 2015 - 11:19

Beppe Drost:

Wat zou ik graag bij jullie zijn, ik voel het in m'n hele lijf !!!
    Maar op deze manier zijn we er ook een beetje bij!
    En prachtig te lezen dat jullie zooooooooo genieten !!

• 15 Februari 2015 - 12:41

Wilma:

Hallo Kemen, Maxim, Mayte, Seppie en Andre,

Allereerst nog de felicitaties voor de verjaardag!
    Ik lees dat jullie met z'n allen heel erg genieten van deze trip. Huiswerk maken is natuurlijk een must, maar plezier maken in het zwembad is ook eindeloos leuk en doet de "moet"dingen waarschijnlijk gauw vergeten.
    Dolfijnen en sneeuwengels maken deze vakantie wel special. Ik hoop dat jullie lekker kunnen ontspannen en vorderingen maken.
    Veel plezier en een geode vakantie gewenst.

Hartelijke groeten van Wilma en de dierenclub.

• 15 Februari 2015 - 18:25

Froukje Van Kammen :

Kemen, als eerste nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat leuk dat jullie het er zo naar de zin hebben. We wensen jullie daar een mooie tijd toe en tot snel.

Groetjes van Sven en zijn moeder Froukje

• 15 Februari 2015 - 18:25

Froukje Van Kammen :

Groetjes van Sven en zijn moeder Froukje

• 16 Februari 2015 - 13:16

Middenbouw 2 Van De Rank:

Hallo Kemen,

Op dit moment kijken we met alle kinderen naar jouw verslag en foto's. We missen je wel in de klas. Vandaag voor de eerste x zwemmen met de dolfijnen: Veel plezier kanjer!

High five van ons allemaal!