Derde therapiedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kemen Spa - WaarBenJij.nu Derde therapiedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kemen Spa - WaarBenJij.nu

Derde therapiedag

Blijf op de hoogte en volg Kemen

19 Februari 2015 | Curaçao, Willemstad

Vandaag was het dokdag, dat betekent dat Maxim en Mayte mee mochten op het dok en wij van dichtbij mochten kijken. Kemen was vanochtend al helemaal opgetogen en vertelde aan iedereen dat Maxim en Mayte bij hem mochten kijken.
Maar eerst even serieus aan het werk. Binnen kreeg hij oefeningen waar hij zelf verder moest kijken naar een oplossing en ook met hand-oog coördinatie werd geoefend. Beide nog best ingewikkeld voor Kemen, maar ook nu weer was hij heel geconcentreerd en zette door.
Maar toen mochten ze met z'n drieeen naar het dok. Je zag Kemen zijn zelfvertrouwen groeien toen hij Maxim en Mayte nu eens alles mocht uitleggen en voordoen. Wat was hij trots!
En Maxim en Mayte mochten natuurlijk ook de dolfijn kussen, aaien en kunstjes laten doen. Er was een kleine spanning tussen Mayte en Bonnie, toen Mayte nat gespetterd werd... Toevallig had de dolfijnentrainster ons net verteld dat Bonnie je soms het bloed onder de nagels kan halen, maar dan ook weer enorm lief kan zijn. Goh, dat komt ons best wel bekend voor.... Mayte en Bonnie lijken gewoon teveel op elkaar ;)

Omdat iedereen zo zijn best had gedaan, was een ijsje als beloning wel verdiend (en laten ze nou net de lekkerste ijsjes bij het Zuikertuintje shopping mall hebben...)

Na een paar rondjes in ons zwembad hebben we Zest maar weer eens opgezocht. Vorige keer aten we daar altijd graag en het was nu ook weer fijn om aan de zee met ondergaande zon te eten. Met hier en daar wel een hap zand, want Mayte met haar (alweer nieuwe) vriendinnetje vonden het leuker om te graven dan te eten.

En met het geluid van de krekels op de achtergrond (en hier en daar wat gesnurk uit de slaapkamers) neem ik er nog eentje op deze geslaagde dag...

• 19 Februari 2015 - 09:11

Beppe Drost:

Wat weer een bijzondere dag, en nu voor Maxim en Mayte!
    Weer prachtige foto's erbij van die twee.En een trotse Kemen
    voorop, ik zie hem al glimmen van oor tot oor!En dan een dag
    zo afsluiten,heeeeeerijk!!

• 19 Februari 2015 - 12:47

Anneke:

Kemen zal wel geroepen hebben: follow the leader!!
    Wat mooi dat Maxim en Mayte mee mochten het dok op!! Hebben ze vast weer leuk en bijzonder gevonden!!
    Leuke foto's weer!!

• 19 Februari 2015 - 12:52

Pake En Beppe Spa:

We vinden het mooi om te lezen dat jullie goed naar het zin hebben!
    Kemen doet weer goed zijn best!
    Maxim en Mayte vermaken zich ook goed!
    Nog maar even lekker genieten en Kemen goed je best blijven doen!

Groeten Pake & Beppe Spa